Advokatfirman Lindahl kommer bli ännu modernare framöver. Anledningen är att byrån på ett ännu rakare och tydligare sätt vill visa vilka Lindahl är och vilken nytta som tillförs genom framtidssäkrad affärsjuridisk rådgivning. En ny logotyp, ny hemsida och ett nytt varumärke som kommer genomsyra all kommunikation framöver är uttrycket för en ambition att vara till ännu större nytta för klienterna.
- I en snabbrörlig värld räcker det inte med att hänga med, säger Tobias Wåhlén, COO med ansvar för kommunikation på Advokatfirman Lindahl. Det handlar om att ligga steget före, att vara förberedd inför det som händer härnäst. Samhället behöver fler och bättre affärer för att må bra. Med juridiken som medel och ett långsiktigt tankesätt, kan Lindahls jurister nå det verkliga målet – att låta klienternas affärer nå sin fulla potential.
Vi förbereder oss och våra klienter på framtiden med hjälp av lagar och kontrakt, en bred expertis fördelad på många människor, lång erfarenhet kring affärsjuridik men även viljan att hela tiden utveckla juridiken så att den klarar även morgondagens krav. Rådgivning med fokus på framtiden och klienternas affärer, inte våra paragrafer. Det Lindahl vill ge sina klienter är lösningar som håller över tid – raka svar, no nonsense.
- Vi blickar framåt och gör det viktiga och komplicerade så enkelt som möjligt, fortsätter Tobias Wåhlén. På så vis kan vi ge en rådgivning som på bästa säkrar affärerna – idag, i morgon och under en lång tid framöver. Vi kallar det framtidssäkrad juridik. Vi är fortfarande Lindahl. Men nu vi tittar ännu längre fram – för klienternas skull.